Sunday, May 22, 2011

Ben bir turizm katiliyim, allah benim belamı versin.


Kanepede yatmıştık, çünkü çarşafları beş aydan beri değiştirmemiştim ve turistlerin daha iyisine layık olduğunu düşünmüşümdür hep. Çünkü onlar biziz, bunu biliyorum, gelecekteki karım ve ben ; turistler. O, benim hayatımda turistti, ben de onun. Gerçi ben kendi hayatımda da turist sayılırdım ya.. O zamanlar turist olmak bana insanın hayattaki en yüce göreviymiş gibi geliyordu. Kenya'ya yapılan 3 haftalık bir safari gibi..

Broşürlerde herşey olduğundan çok daha güzel.

2 comments:

Anonymous said...

tumblr'da soru soramıyoruz ben de burdan sorayım dedim hani belki olur da yanıtlarsın. tumblr'ında en son paylaştığın şarkının ismini sorsam?

ömür karaman said...

1 ay i biraz gecmis, yorumlara pek bakmiyorum buradan.. tumblr dan soru sorabiliyorsunuz artik, babybird - back together.