Sunday, December 2, 2012

hobbit the movie üzerine



Sizlerin (LOTR serisini medyada çıkan haberler ve filmlerle tanımış olanlar) tahayyül etmekte güçlük çekeceği bir heyecanla bekleyip izlediğim Yüzüklerin Efendisi ; Yüzük Kardeşliği filminin beni (ki yüzük kardeşliğini okuduğum sırada 6. sınıfa gidiyordum.) birçok açıdan tatmin ettiğini söyleyebilirim.(Tom Bombadil hariç) Ancak buradan sevgili Peter'a bir çift lafım olacak ; Pet ! 1300 sayfalık Yüzüklerin efendisini üçleme olarak sundun bize, afferim güzel de oldu başarılıydı, hatta "Daha iyisi olamazdı sanırım." bile dedim, ama 400 sayfalık Hobbit'i üçleme olarak dayamak nedir?  *spoiler alert* Artık bunlar Çıkın çıkmazı'nda toplanır tam yola cıkarlar hoooop end of the first chapter. Umarım yanıltırsın beni sevgili Peter.

Bu arada sülalemizde adeta bir tradition haline gelen filmin gösterime girmesine iki gün kala askere gitme eylemiyle birlikte, sevgili kuzenimin boşalttığı koltuğu dolduracak şanslı hobbiti buradan belirlemek adına hazırladığım test,survey, yarışma, heyecan adrenalin, bir nevi deney aşağıdaki gibidir  ;

Aşağıdaki kelime ve kelime öbeklerini okudugunuzda aklınıza gelen ilk kelime ya da kelime öbeğini yazın.. Elbette bunların hobbit filmiyle hicbir alakası yok. 

1 - footsteps on the dance floor
2 - heroes
3 - shell beach
4 - galactica
5 - with every step
6 - bozkırkurdu


Lütfen cevapları :

hobbiteseninlegitmekistiyorum@hobbitgunlukleri.com'a değil

turindebrouche@hotmail.com'a gönderin.

15 Aralık'ta gösterime girecek olan Hobbit serisinin ilk filmi hakkında birşeyler yazma gerekliliği hissetmiş olmam bu yazının temel nedenini oluşturmaktadır.

Ha bu arada sakın alınganlık falan yapmayın öyle söyledim diye,
it doesnt matter , we are all lost.

No comments: